Saturday, May 5, 2007

Koleksi ebook ilmiah-dapatkan sekarang!!


Dapatkan koleksi ebook ilmiah terbanyak sekarang!!

Alhamdulillah dalam beberapa minggu, sy telah berjaya mengumpulkan jumalah koleksi yg agak banyak dari pelbagai website malaysia dan indonesia. Hasilnya terkumpullah sebanyak lebih dari 600 buah ebook tulisan para ulama seluruh dunia yg telah diterjemahkan dlm bahasa melayu dan indonesia. terdapat pelbagai format ebook yg dikumpul antaranya format pdf, word,chm,html,etc.

dengan terkumpulnya koleksi ebook ini, kaum muslim tidak perlu lagi menghadap internet berjam2 atau tidak perlu lagi mencari dan mendownload ebook ttp dengan hanya memiliki 2 cd koleksi ebook ini ,anda boleh mebaca pelbagai karya para ulama tanpa membeli kitab2 asal yg menelan beratus2 hatta beribu2. Hanya dengan harga rm 15 dan hantaran pos biasa percuma!! pos laju tambah rm5.

selain dari ebook ini, antara hasil yg telah saya terbitkan adalah koleksi kuliah hadith maulana asri spt sahih bukhari, sahih muslim, abu daud,etc. sekarang sy dalam rangka menyiapkan koleksi sahih bukhari dan muslim dahulu. maklumat lanjut ttg koleksi yg telah sy siapkan,


layari blog saya http://www.ittiba-sunnah.blogspot.com/

dan http://www.hakim-eze.eracyber.com/ utk tempahan melalui internet.

hubungi hakim-eze 012-4589460 utk pertanyaan.

sekian

0 comments: